Łączymy offline z online Darmowa wycena
Tworzymy profesjonalne strony internetowe

Tworzymy profesjonalne strony internetowe

27,5 mln
To liczba aktywnych Internautów w Polsce
51%
Tyle z nich podejmuje decyzje zakupowe dzięki stronom WWW

WIEMY, JAK PRZYCIĄGNĄĆ ICH UWAGĘ!

Strony internetowe to podstawowy element budujący wizerunek Twojej firmy w Internecie

Jesteś właścicielem małej lub średniej firmy, która nie ma jeszcze własnej strony?

Skorzystaj z darmowej wyceny strony internetowej i zacznij docierać do klientów, którzy czekają na Ciebie właśnie w sieci.
DAJ SIĘ ZNALEŹĆ

CZYM JEST STRONA INTERNETOWA?

Strona internetowa jest dokumentem przygotowywanym z wykorzystaniem języka HTML5, CSS3 oraz JavaScript. Gotowa strona zapisana zostaje na serwerze WWW, skąd jest pobierana jest przez komputer użytkownika i wyświetlana za pomocą przeglądarki internetowej.

czym jest strona internetowa?

JAK ZBUDOWANA JEST STRONA INTERNETOWA?

Aby witryna spełniała swoją funkcję, powinna zostać stworzona w  oparciu o  najnowsze standardy projektowania stron WWW. Nowoczesne i funkcjonalne strony internetowe składają się z warstwy frontendowej oraz backendowej.

jak zbudowana jest strona internetowa?

CZĘŚĆ WIZUALNA STRONY

Frontend to wizualna część serwisu internetowego, czyli to wszystko, co widzi użytkownik wchodząc na stronę. Na warstwę frontendową składa się zatem grafika, animacje, filmy, układ elementów, responsywność (czyli przystosowanie witryny do urządzeń mobilnych) oraz kod napisany w języku HTML, CSS i JavaScript.

technologia webowa

ZAPLECZE STRONY

Backend to “zaplecze” strony internetowej, na które składają się systemy CMS oraz skrypty uruchamiane po stronie serwera, przygotowane z  wykorzystaniem PHP, Python, Ruby on Rails czy Node.js. CMSy to systemy zarządzania treścią pozwalające na łatwe utworzenie serwisu WWW oraz jego późniejszą aktualizację i rozbudowę przez osoby, które nie są programistami. Systemy CMS umożliwiają m.in. dodawanie, modyfikowanie i usuwanie tekstów, tabel, grafik, zdjęć, filmów, a nawet całych podstron i działów. Dzięki temu, każdy użytkownik mający dostęp do panelu administracyjnego jest w stanie zarządzać wyglądem i treściami znajdującymi się na stronie internetowej. Do najpopularniejszych systemów CMS należą Wordpress, Joomla oraz Drupal. Dedykowany system CMS może zostać również przygotowany przez agencję interaktywną, na specjalne życzenie Klienta.

zaplecze strony

Rodzaje stron internetowych

Wizytówki - są najprostszym, a zarazem najlepszym rodzajem stron internetowych, które służą do zaprezentowania oferty sprzedażowej lub działalności firmy.
Landing page to pierwsza strona WWW, na którą trafia internauta klikając w baner lub inny odnośnik reklamowy. Głównym celem landing page jest konwersja, czyli np. sprzedaż produktu, usługi, zapisanie się na newsletter albo pozostawienie danych kontaktowych przez użytkownika.
One Page może prezentować zarówno działalność firmy, jak i pojedynczy produkt czy osobę. Nie zawiera osobnych podstron, a wszystkie informacje dotyczące oferty znajdują się na jednej, głównej stronie WWW.
Blog firmowy to doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami, budowania wysokiej pozycji w  wyszukiwarce oraz kreowania wizerunku eksperta w danej dziedzinie.
Inne, np. serwisy, portale, vortale, sklepy internetowe czy intranet.

CZYM JEST TWORZENIE STRON WWW?

Projektowanie dobrze konwertujących stron internetowych jest złożonym procesem, który wymaga wiedzy z wielu dziedzin życia - zarówno technicznych, jak i biznesowych, artystycznych czy socjologicznych. Warunkiem zbudowania profesjonalnego serwisu jest zatem dobrze skoordynowana praca zespołu specjalistów, wśród których znajdują się graficy, programiści, analitycy, testerzy, copywriterzy oraz wiele innych osób zaangażowanych w projekt.

Agencja rozpoczyna pracę nad tworzeniem strony internetowej od rozpoznania potrzeb Klienta, zdefiniowania grupy docelowej odbiorców oraz zbadania obecnej i potencjalnej konkurencji. Dopiero po zakończeniu tego etapu, przystępuje do realizowania kolejnych kroków, tj: projektowania, programowania, testowania, wprowadzania ewentualnych zmian oraz opublikowania gotowej strony na serwerze.

?

JAK STWORZYĆ PROFESJONALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ?

Najlepszą drogą do stworzenia profesjonalnej strony WWW, która w pełni odzwierciedla oczekiwania Klienta, jest współpraca z doświadczoną agencją marketingową. Projektowanie serwisu we współpracy z agencją, pozwoli przekształcić pierwotny pomysł w realne narzędzie spełniające wyznaczone funkcje.


ILE KOSZTUJE STWORZENIE STRONY INTERNETOWEJ?

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i optymalizacji technologii używanych do realizacji serwisów internetowych, nasza agencja jest w stanie dopasować wybrane rozwiązania do budżetu i oczekiwań Klienta. To pozwala nam zapewnić Klientowi profesjonalną opiekę w atrakcyjnej cenie, niezależnie od poziomu rozbudowania serwisu czy udostępnionych funkcji.

Czy wiesz jakie korzyści płyną z posiadania własnej strony www?

Własna strona www dla Twojej firmy to nie tylko wizytówka, którą trzeba posiadać. Jej stworzenie niesie ze sobą szereg korzyści, które  wpływają zarówno na jakość Twojej relacji z klientem, jak i na rozpoznawalność firmy czy jej prestiż.

BUDUJESZ WIZERUNEK FIRMY

Posiadanie własnej strony www dedykowanej działalności biznesowej przynosi najtrwalsze korzyści w postaci pracy nad marką i wizerunkiem prowadzonej firmy. Obecnie te elementy kreuje się z wykorzystaniem wirtualnych narzędzi, w tym stron internetowych i platform social media. Tworząc stronę internetową, budujesz wizerunek firmy – a to inwestycja, która będzie Ci się wielokrotnie zwracać przez długie lata.

Zyskujesz ułatwiony kontakt z klientami

Ułatwiony kontakt z klientami to przede wszystkim dotarcie do nich przez znane im kanały komunikowania się. Ten, kto powiedział, że kontakt z młodszym pokoleniem klientów będzie uproszczony z pewnością myślał o porozumiewaniu się z nimi za pośrednictwem strony www przedsiębiorstwa. Dzięki niej zyskujesz ułatwiony kontakt z przyszłymi lub obecnymi klientami swojej firmy… a to dopiero początek listy korzyści płynących z posiadania własnej strony www.

Pracujesz nad zaufaniem konsumenckim

Zaufanie konsumenckie to niejednokrotnie najcięższy do osiągnięcia cel każdego biznesu nastawionego na sukces. Jeśli posiadasz własną stronę internetową dla Twojej firmy, zwiększasz swoją wiarygodność, a co za tym idzie, przekonujesz do siebie konsumentów spragnionych informacji, które można zweryfikować i poddać ocenie. Zyskanie zaufania Twoich klientów to jedna z najcenniejszych korzyści płynących z posiadania strony www firmy.

Poznajesz swoich odbiorców

Budując i finalnie publikując biznesową stronę internetową, uruchamiasz narzędzie, które zbierze dozwolone dane od odwiedzających Twoją witrynę i pozwoli Ci poznać jej odbiorców. Takie zasoby są szczególnie użyteczne, jeśli chcesz zmodyfikować stronę na podstawie wymagań i preferencji klientów lub po prostu chcesz zaplanować wygląd i charakter kolejnej kampanii marketingowej przeprowadzanej na podstawie strony www Twojej firmy, która będzie skuteczniejsza.

Oszczędzasz na kosztach reklamy

Kiedy już poznasz swoich odbiorców, z łatwością zaoszczędzisz na kosztach reklamy, wykorzystując zgromadzoną wiedzę o swoich klientach oraz możliwości płynące z marketingu internetowego. Na firmowej stronie www można umieścić wtyczki social media, widget umożliwiający odwiedzającym zapisanie się do newslettera oraz przeprowadzić skrojone na miarę kampanie reklamowe odpowiadające wymogom Twoich klientów.

Przyciągasz nowych klientów

Dobrze zbudowana i odpowiednio zoptymalizowana strona www firmy działa jak magnes na konsumentów, którzy stawiają na szybkie rozwiązania i łatwość dostępu do informacji. Posiadanie witryny dedykowanej przedsiębiorstwu przyciąga nowych klientów, a to z kolei przekłada się na naturalną reklamę (o firmie zaczyna się mówić) oraz stały wzrost sprzedaży towarów lub usług oferowanych przez Twoją działalność.

Stosujesz skuteczne narzędzie sprzedażowe

Jednym z najskuteczniejszych w ostatnim czasie narzędzi sprzedażowych jest właśnie firmowa strona www. Badania z ostatnich lat pokazują, że z roku na rok sprzedaż internetowa lub stymulowana informacjami dostępnymi online wzrasta. Według badań e-commerce’u w Polsce przeprowadzonych przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, w 2016 roku w polskich e-sklepach kupowało niemal 14 milionów Polaków, a tym samym – 47% internautów w naszym kraju. Stworzenie firmowej strony internetowej to zastosowanie skutecznego narzędzia sprzedażowego i jednocześnie wyraz dbania o wzrost przychodów firmy.

Otrzymujesz szybką informację zwrotną

Choć opinie na temat Twojej działalności mogą nie zawsze być pozytywne, otrzymujesz szybką informację zwrotną ze strony Twoich klientów, którzy odwiedzają stronę internetową Twojego biznesu. Jest to cenna wskazówka mówiącą, czy idziesz w dobrym kierunku. Już nie musisz czekać tygodniami, aby przeprowadzić wnikliwą analizę i zmienić coś na lepsze. Wystarczy posiadanie własnej strony www i solidna analiza zebranych danych.

Dlaczego warto wykonać stronę internetową w agencji Offon?

Korzyści ze współpracy z agencją Offon dla Twojego biznesu jest wiele. Poniżej zaznaczamy kilka najważniejszych z nich.

Szybka realizacja, bo czas to pieniądz

Dzięki współpracy z agencją interaktywną zyskujesz na czasie. Szybkość wykonania strony internetowej przez Offon jest kilkakrotnie większa niż oddelegowanie zadania do wykonania przez freelancera. W dodatku nie musisz martwić się opóźnieniami w powstawaniu strony spowodowanymi ograniczoną dostępnością wykonawcy – agencja interaktywna Offon zajmie się wprowadzeniem każdej poprawki w życie w mgnieniu oka.

Niska cena za profesjonalną stronę internetową

Profesjonalna strona internetowa za niską cenę to efekt dwunastoletniego doświadczenia agencji interaktywnej Offon. Rozumiemy potrzeby i możliwości naszych klientów, dlatego staramy dopasować się do ich potrzeb. Wykonujemy strony internetowe wysokiej jakości na każdą kieszeń. Do naszych zalet jako agencji interaktywnej należy wysoka elastyczność budżetowa i profesjonalizm towarzyszący każdemu projektowi strony internetowej, niezależnie od dostępnych środków.

Ponad tysiąc stworzonych stron internetowych

Mamy 12 lat doświadczenia i ponad 1000 projektów na koncie. Takie zaplecze agencji interaktywnej daje nam pewność w tym, co robimy, a Tobie gwarancję, że wykonana przez nas strona internetowa spełni twoje oczekiwania i wykorzysta cały potencjał, który drzemie w Twojej firmie. Dzięki zespołowi specjalistów jakich zatrudnia agencja interaktywna Offon, wiemy że liczy się najdrobniejszy szczegół. Nasza wiedza przekłada się na jakość strony internetowej, dzięki czemu nasi klienci mogą być spokojni o strony internetowe budowane dla ich małych i średnich firm.

Efektowna grafika, która robi wrażenie

Nasi graficy na co dzień pracują z różnymi projektami stron internetowych, tak więc nic dziwnego, że potrafią wyczarować atrakcyjne rozwiązania wizualne. Współpraca z agencją interaktywną w zakresie tworzenia stron zapewnia imponujące efekty końcowe oraz chroni przed problemami związanymi z koordynacją pracy – o wszystkim myślimy za ciebie i dla ciebie. Nasi graficy przeniosą Twoje pomysły na projekt strony, zadbają nie tylko o jego część wizualną, ale także o intuicyjne i funkcjonalne poruszanie się po witrynie. Potrzebujesz świeżego spojrzenia i inspiracji? Bez obaw - poradzą sobie z każdym zadaniem.

Strony internetowe w obliczu nowych technologii

Programiści to kolejne silne ogniwo agencji interaktywnej Offon, które pomoże Twojej stronie internetowej w odniesieniu sukcesu. Nasi pracownicy nieustannie rozwijają się w zakresie nowych technologii i śledzą zmiany w branży, a żadne innowacje nie są im straszne. Każdy kolejny projekt strony internetowej to dla nas nowa przygoda i wyzwanie, a dla naszych klientów jest to okazja do pracy z profesjonalistami, którzy znają się na swoim fachu. W końcu kodowanie to dla nas bułka z masłem.

Autorski system CMS

Stale rozwijamy nasz zaawansowany, autorski system CMS do zarządzania treścią Twojej strony internetowej. Pracujemy także w Wordpressie, a żaden nowy system zasugerowany przez Ciebie nie będzie dla nas obcy. Współpraca z agencją interaktywną Offon równa się zbudowaniu Twojej strony internetowej z wykorzystaniem profesjonalnych, dedykowanych temu zadaniu narzędzi. Możesz zobaczyć od kuchni, jak wygląda praca w agencji interaktywnej, zachowując pewność wysokiego poziomu systemów i platform, na jakich pracujemy.

Strony internetowe optymalizowane pod Google

Strony internetowe tworzone przez agencję Offon spełniają podstawowe wymagania optymalizacji według zasad zalecanych przez Google. Decydując się na powierzenie nam swojego projektu możesz być pewien, że końcowy efekt będzie wysoce kompatybilny z wytycznymi Google, które wymagają od stron internetowych prawidłowego zastosowania słów kluczowych i dostosowania innych istotnych parametrów. Znamy receptę na sukces i wiemy jak zadbać o to, aby Twoja strona pojawiała się w czołówce wyników wyszukiwania – oddajemy ją przygotowaną również pod kątem dalszych działań, takich jak np. pozycjonowanie. Wiemy jak sprawić, żeby Twoi klienci znaleźli się na Twojej stronie internetowej.

Dajemy gwarancję na nasze strony

W Offon cenimy sobie długofalowe podejście do współpracy, dlatego nasze strony obejmujemy gwarancją rozciągającą się na okres 12 miesięcy. Chcemy budować stałe relacje z naszymi klientami i dbamy o to, aby dostarczony przez nas produkt końcowy był modyfikowany lub ulepszany właśnie przez nas. Twoja strona internetowa zasługuje na najlepsze traktowanie, a my to oferujemy.

Hosting strony i domena za darmo

Dodatkową zaletą współpracy z naszą agencją interaktywną jest darmowy hosting strony www przez cały rok. Pierwsze 12 miesięcy bez opłat, później na preferencyjnych warunkach – właśnie to otrzymuje strona internetowa Twojej firmy, kiedy jest pod naszymi skrzydłami. Zależy nam na dobrym starcie stron klientów oraz na ich jak najlepszym przyjęciu się na rynku internetowym. Jako agencja interaktywna chcemy zapewnić Ci jak najlepszy początek w świecie wirtualnym. W prezencie od nas dostajesz także domenę Twojej nowej strony internetowej. Całkowicie za darmo.

Wersja responsywna strony w pakiecie

Budowane przez Offon strony internetowe wykazują wysoką responsywność względem urządzeń o różnych rozdzielczościach ekranów. Dopasowujemy się do potrzeb naszych klientów i ich odbiorców, będących końcowymi użytkownikami stron stworzonych w murach agencji interaktywnej. Korzystając z naszych usług, otrzymujesz produkt, który jest elastyczny względem szerokiego wachlarza urządzeń i wysoce funkcjonalny – wszystko po to, aby Twojej stronie internetowej żyło się lepiej.

Analiza potrzeb Twojego biznesu

Zespoły działające w agencji interaktywnej Offon przeprowadzają analizy potrzeb komplementarne dla każdego projektu wedle charakterystyki klienta i planowanego wykonania strony internetowej. Wykonywane przez nas analizy potrzeb pozwalają na poznanie oczekiwań obu stron oraz elementów wymagających bardziej skupionego działania i pracy, dzięki czemu powstająca w tym procesie strona internetowa będzie dokładnie taka, jakiej potrzebujesz.

Strona internetowa od A do Z

Nasze projekty stron internetowych są kompleksowe, a samo wykonanie starannie przemyślane i dostosowane do Twojej działalności. Jako agencja interaktywna specjalizujemy się w całym mnóstwie zadań, od zaprojektowania logo firmy aż po przygotowanie odpowiadającej wszelkim wymogom reklamy internetowej. Myślimy globalnie, a uwagę przykładamy do każdego, nawet najmniejszego szczegółu zaprojektowanej strony internetowej.

Bezpłatna wycena projektu strony

Wycena zgłoszonego przez Ciebie projektu strony internetowej jest wyceniany przez nas za darmo. Nie bierzemy ani złotówki za pokazanie ci możliwości i kierunków rozwoju, a także tniemy koszty tam, gdzie czynności są na tyle fundamentalne, że agencje interaktywne i freelancerzy nie powinni czerpać z nich zysków. To na podstawie wyceny i pierwszych rozmów podejmujesz decyzję o powierzeniu nam Twojej strony internetowej w zalążku – chcemy pokazać ci, że warto i robimy to za darmo.

Zgodność strony z przepisami

Agencja interaktywna szerzy legalne praktyki dla stron internetowych z wykorzystaniem rekomendowanych procedur pozyskiwania zgody na zastosowanie plików cookies. Choć przyjęcie tych przepisów miało miejsce już w 2013 roku, nie każdy twórca strony internetowej jest świadomy wymogów wyszczególnionych w znowelizowanej ustawie Prawa Telekomunikacyjnego. Offon i tworzone przez naszą agencję strony internetowe są z prawem za pan brat – i z ciasteczkami także.

Integracja z Social Media i Google Maps

Dla powstających obecnie stron internetowych integralność z mediami społecznościowymi i Google Maps to podstawa, bez której ciężko będzie zaistnieć i dotrzeć do klientów, którzy szukają Twojej firmy lokalnie. Zaletą współpracy z agencją interaktywną jest przede wszystkim nasze szerokie spektrum działania i kompleksowe zadbanie o wszelkie możliwe aspekty ekspansji tworzonej na zamówienie klienta strony internetowej. Facebook, Instagram, Google Maps – rzuć nazwę, a my znajdziemy rozwiązanie.

proces tworzenia strony internetowej w agencji offon

Założeniem istnienia firmowej strony internetowej jest pozyskiwanie klientów oraz dostarczanie użytkownikom informacji na temat profilu prowadzonej działalności. Dobrze zaprojektowana strona jest również głównym narzędziem kreowania wizerunku przedsiębiorstwa w Internecie. To, jak wygląda firmowa witryna, wpływa na postrzeganie marki przez klientów, partnerów biznesowych oraz konkurencję.

proces tworzenia stron internetowych

Aby strona internetowa spełniała swoją funkcję i odpowiadała oczekiwaniom Zleceniodawcy, cały proces projektowania strony dzielimy na etapy, podczas których ściśle współpracujemy z Klientem. Takie podejście gwarantuje skuteczność tworzonych przez nas stron, a w efekcie pomaga odnieść sukces naszym Partnerom.

etapy projektowania stron internetowych

W agencji Offon doskonale wiemy, że warunkiem stworzenia profesjonalnej strony internetowej jest dobrze skoordynowana praca zespołu specjalistów różnych dziedzin: grafików, webmasterów, analityków, copywriterów czy testerów. A dzięki dwunastoletniemu doświadczeniu, potrafimy szybko zidentyfikować potrzeby naszych Klientów i przygotować rozwiązania, które pozwolą zrealizować założone cele.

zespół specjalistów
1

Analiza potrzeb Klienta

2

Analiza branży i konkurencji

3

Projektowanie strony internetowej

4

Programowanie strony WWW

5

Testowanie strony WWW

6

Publikacja strony internetowej

7

Wsparcie techniczne i aktualizacja strony

Pracę nad tworzeniem strony WWW rozpoczynamy od rzetelnej analizy potrzeb Klienta. Na tym etapie wypełniamy brief, poznajemy biznes Zleceniodawcy i pomagamy mu dobrać rozwiązania, które zapewnią najwyższy stopień konwersji strony internetowej. W tym celu wspólnie szukamy odpowiedzi na pytania: do kogo kierowana jest witryna, jakie zadania ma spełniać oraz w jaki sposób strona ma być wykorzystywana w działaniach promocyjnych.

Przeprowadzenie analizy potrzeb Klienta pozwala rozpoznać zakres niezbędnych do wykonania prac oraz zaproponować konkretne technologie i narzędzia, które będą spełniać wymagane funkcje. Dzięki temu umożliwią też przygotowanie przemyślanej i spójnej oferty wykorzystującej w pełni możliwości, jakie daje Internet.

W oparciu o poczynione ustalenia określana jest zawartość merytoryczna oraz funkcjonalność gotowej strony WWW. Na tym etapie zaprojektowana zostaje również mapa przyszłej strony internetowej oraz gromadzone i przygotowywane są wszelkie materiały graficzne, takie jak logotypy, elementy identyfikacji wizualnej, zdjęcia i tym podobne. W tym czasie zarejestrowana zostaje również domena internetowa (o ile nie została już wcześniej zarejestrowana przez Klienta).

Drugim etapem jest analiza branży i konkurencji Klienta. W tym procesie zawiera się zdefiniowanie grupy docelowej, zbadanie obecnej i potencjalnej konkurencji, a także pierwsza konfrontacja poczynionych na początku założeń projektowych z potrzebami odbiorców oraz wymaganiami stawianymi przez rynek i specyfikę branży.

Analiza grupy docelowej ma ogromne znaczenie szczególnie w sytuacji, gdy serwis ma spełniać nie tylko funkcję informacyjną, ale również interaktywną czy społecznościową (np. strona internetowa konkursu czy landing page zachęcający do zakupu).

W ramach tego etapu analizie poddawane są również strony internetowe konkurencji. To pozwala rozpoznać zarówno rozwiązania, które sprawdzą się w danej branży, jak i unikać tych, które mogą jedynie zniechęcić użytkowników do korzystania z serwisu. Analiza konkurencji pozwala również określić możliwości wdrożenia elementów interaktywnych na stronie WWW oraz zaimplementować elementy wyróżniające Klienta na tle konkurencji.

Dzięki rzetelnej analizie potrzeb klienta, specyfiki branży, grupy docelowej oraz konkurencji, możemy wybrać najlepsze rozwiązania mieszczące się w założonym budżecie. Precyzyjny wybór technologii oraz dedykowanych narzędzi pozwoli na zmniejszenie kosztów i zagwarantuje sukces witrynie www.

Dopiero po zakończeniu tego etapu można przystąpić do realizowania kolejnych kroków ,tj: projektowania, programowania, testowania, wprowadzania ewentualnych zmian oraz opublikowania gotowej strony internetowej na serwerze.

Po określeniu oczekiwań Klienta i celów, jakie ma spełniać witryna, rozpoczyna się proces budowy strony internetowej. Projektowany jest wygląd, funkcjonalność oraz zawartość merytoryczna serwisu. Na tym etapie powstaje między innymi projekt graficzny strony głównej i kluczowych podstron, a także zaplanowany zostaje układ treści, sposób prezentacji oferty oraz system nawigacji i wyszukiwania.

Wygląd i funkcjonalność firmowej strony internetowej są niezwykle istotne dla wizerunku marki i jej produktów. Bez efektownego projektu pozyskanie klienta przy pomocy strony WWW jest zdecydowanie trudniejsze. Profesjonalne opracowanie elementów serwisu wymaga natomiast szerokiej wiedzy na temat nawyków i przyzwyczajeń internautów, dlatego w agencji Offon nad tym procesem czuwa zespół najlepszych grafików i UX Designerów. To pozwala nam tworzyć estetyczne, a zarazem funkcjonalne strony internetowe, które skutecznie oddziałują na odbiorców i ułatwią pozyskiwanie nowych klientów.

Projektowanie strony WWW to jeden z kluczowych etapów całego procesu. Tylko profesjonalnie zbudowana strona internetowa ma szansę wzmocnić pozytywny wizerunek firmy w Internecie oraz wspierać inne działania marketingowe. Podczas tego etapu, jak i w czasie całego procesu tworzenia firmowej strony internetowej nasza agencja jest w stałym kontakcie z Klientem i na bieżąco raportuje postęp prac.

Kiedy wygląd witryny zostaje zaakceptowany, do pracy przystępują programiści. W ramach tego etapu następuje implementacja projektu, czyli przeniesienie rozwiązań zaprojektowanych na makietach na kod strony. Nad implementacją czuwa zespół front-end i back-end developerów, którzy wykorzystując szerokie możliwości języków HTML5, CSS3, JavaScript czy PHP, wdrażają elementy graficzne oraz interaktywne serwisu.

Wszystkie elementy strony organizowane są one tak, aby zapewnić krótki czas wczytywania strony, zachowując jednocześnie estetykę i funkcjonalność opracowaną na etapie projektowania. Dzięki wykorzystaniu najnowszych bibliotek oraz frameworków, nasi programiści są w stanie dostarczyć wysokiej jakości stronę internetową w optymalnej cenie i stosunkowo krótkim czasie.

Podobnie do UX Designerów i grafików, dbających o pozytywne doświadczenia internautów korzystających ze strony WWW, nasi programiści tworzą kod przyjazny dla przeglądarek internetowych. Dzięki temu umożliwiamy łatwiejsze przeglądanie stron przez roboty wyszukiwarek, copozytywnie wpływa na pozycję witryny w wynikach wyszukiwania.

Na tym etapie następuje również wdrożenie rozwiązań Responsive Web Design, czyli dostosowanie strony internetowej do różnych urządzeń i rozdzielczości (telewizorów, monitorów komputerowych, smartfonów i tabletów), a także integracja z serwisami społecznościowymi oraz systemem zarządzania treścią (CMS).

Nasi Klienci mogą wybrać jeden z dwóch oferowanych przez nas systemów. Pierwszym z nich jest autorski CMS agencji Offon, który umożliwia szybkie i bezproblemowe administrowanie stroną internetową oraz modyfikację treści, które zostały na niej umieszczone. Drugim proponowanym przez nas narzędziem jest natomiast jeden z najbardziej popularnych systemów do zarządzania treścią - CMS Wordpress.

Proces powstawania strony internetowej kończy przeprowadzenie testów oraz sprawdzenie wszystkich funkcjonalności i poprawności wyświetlania witryny w różnych przeglądarkach i urządzeniach, w tym na smartfonach i tabletach. Jest to niezbędny element w procesie prowadzącym do powstania dobrze funkcjonującej strony WWW.

Utworzona witryna testowana jest zarówno za pomocą oprogramowania, jak i fizycznie przez programistów oraz osoby, które nie uczestniczyły w procesie jej tworzenia (testerów, analityków czy specjalistów ds. marketingu), dzięki czemu dostrzeżone mogą zostać niejasności w opisach czy zastosowanych rozwiązaniach. Testom poddawane są wszystkie elementy i funkcjonalności znajdujące się na stronie. Następnie ponownie czytane są treści i sprawdzane prawidłowe podpięcie wszystkich plików oraz grafik.

Proces testowania obejmuje również sprawdzenie witryny na serwerze docelowym, co pozwala ocenić zastosowane mechanizmy, szybkość ładowania strony czy bezpieczeństwo danych. Po przeprowadzeniu testów wewnętrznych strona internetowa trafia do Klienta, a następnie zbierane są informacje zwrotne i wprowadzone zostają ostatnie zmiany. Po zakończeniu tego etapu pozostaje już tylko opublikowanie witryny w Internecie.

Po akceptacji strony przez Klienta i przeprowadzeniu wszystkich wymaganych testów, witrynę wdraża się na docelowy hosting i domenę. Strona może zostać opublikowana zarówno na oferowanych przez nas serwerach, jak również na serwerach wskazanych przez Zleceniodawcę. Wybór odpowiedniego hostingu jest niezwykle istotny z punktu widzenia bezpieczeństwa i szybkości wczytywania strony WWW. Zbyt wolno wczytująca się firmowa strona internetowa może zniechęcić wielu użytkowników oraz odstraszyć potencjalnych klientów. Będzie również negatywnie wpływać na promocję witryny w wyszukiwarce. Dlatego naszym Klientom zawsze służymy pomocą w doborze odpowiednich narzędzi i technologii.

Na życzenie Klienta oferujemy także szkolenia wdrażające w obsługę udostępnianych przez nas systemów CMS ułatwiających zarządzanie treścią na stronie. Na tym jednak nie kończy się praca agencji.

Świadczymy również usługi utrzymywania strony internetowej i poczty e-mail na serwerach oraz wsparcia technicznego, monitoringu i tworzenia regularnych kopii zapasowych, co eliminuje ryzyko całkowitej utraty danych w przypadku awarii lub błędu użytkownika. Dodatkowo oferujemy aktualizacje witryny zarówno w warstwie front-endowej, jak i back-endowej.

W agencji Offon doskonale wiemy, że praca nad projektem to ciągły proces. Dlatego po opublikowaniu strony WWW na serwerze, służymy Klientowi wsparciem technicznym oraz wdrażaniem aktualizacji. W naszej ofercie znajdują się również działania promocyjne i pozycjonowanie witryny w wyszukiwarkach internetowych. Każda strona internetowa wymaga bowiem regularnych modyfikacji, aby aktywizować obecnych i przyciągać nowych użytkowników, reagować na zmieniające się trendy i jak najlepiej spełniać swoją rolę. Modernizowanie strony jest zatem niezbędne do tego, aby serwis zdobył zaufanie oraz większą popularność w sieci.

Aby firmowa strona internetowa spełniała swoje funkcje, powinna zawierać również aktualną treść. Dbałość o uzupełnianie prezentowanej oferty jest kluczowa dla pozyskania nowych użytkowników oraz klientów. Często odświeżane strony są znacznie chętniej odwiedzane przez internautów, a także wyżej oceniane przez algorytmy wyszukiwarek. Dlatego naszym Klientom oferujemy wsparcie w zakresie copywritingu i content marketingu. Wiemy, że dostarczanie wysokiej jakości materiałów zachęci użytkowników do regularnych wizyt na stronie oraz pozwoli na uzyskanie wysokich pozycji w Google.

Aktualizację strony WWW przeprowadzamy według ustalonego wcześniej harmonogramu. W każdej chwili istnieje jednak możliwość zmiany zleconych modyfikacji, dodania nowych zadań, bądź rezygnacji z zaplanowanych zmian na korzyść innych rozwiązań.

REKLAMA I ANALITYKA INTERNETOWA

Dekada doświadczeń w marketingu internetowym pozwala nam zapewnić wsparcie również w zakresie ustalenia i wdrożenia strategii marketingowych, mających na celu promocję serwisu oraz firmy Klienta w Internecie. Specjalizujemy się w pozycjonowaniu stron internetowych (optymalizacja SEO), kampaniach Google Display Networks (AdWords) oraz budowaniu profesjonalnego wizerunku w mediach społecznościowych (Social Media Marketing) i innych działaniach marketingowych (marketing internetowy oraz tradycyjny).

reklama i analityka internetowa

poznaj poszczególne elementy składające się na reklamę twojej strony

Optymalizacja SEO

SEO (Search Engine Optimization), czyli optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych, to proces zmierzający do osiągnięcia przez stronę internetową jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania dla wybranych słów kluczowych. Cały proces przygotowania strony WWW do promocji w wyszukiwarkach jest zgodny z dobrymi praktykami pozycjonowania oraz odpowiada najnowszym standardom i algorytmom stosowanym przez Google. Nasi specjaliści przygotują listę kluczowych fraz zgodnych z branżą i ofertą Klienta, a następnie na bieżąco będą analizować skąd użytkownicy trafiają na stronę, w jaki sposób się po niej poruszają oraz z których funkcji najchętniej korzystają. To pozwoli wdrażać nowe rozwiązania i cały czas ulepszać stronę internetową Klienta.

REKLAMA W SIECI GOOGLE (GDN)

Prowadzenie działań reklamowych w GDN może przynieść wiele korzyści, a to dlatego, że sieć reklamowa Google pozwala łączyć się z klientami za pomocą różnych formatów reklam. Dzięki niej możemy wyświetlać reklamy tekstowe, graficzne, video i multimedialne oraz docierać z naszym przekazem do osób czytających artykuły na swoich ulubionych stronach internetowych, oglądających filmy w serwisie YouTube czy sprawdzających pocztę na koncie Gmail. Google AdWords pozwala również na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu sieć reklamowa Google dociera do 90% użytkowników Internetu na całym świecie. Reklamy wyświetlane są użytkownikom na podstawie wpisanych przez nich w okienko wyszukiwarki wybranych słów kluczowych, obecnej lokalizacji lub odwiedzanych wcześniej serwisów, a rozliczane są na podstawie liczby kliknięć. Nasz zespół zajmuje się przygotowaniem listy fraz kluczowych zgodnych z branżą i ofertą Klienta oraz analizą i bieżącą optymalizacją prowadzonych kampanii.

Marketing w mediach społecznościowych

Social Media odgrywają coraz większą rolę w życiu naszego społeczeństwa, a co za tym idzie są doskonałym narzędziem komunikacji i działań marketingowych. Social Media Marketing umożliwia szybki i bezpośredni dostęp do pożądanej grupy docelowej oraz ułatwia komunikację na linii klient-marka. Nasi specjaliści ds. Social Media Marketingu zajmą się przygotowaniem strategii komunikacji i obecności Państwa firmy w wybranych mediach społecznościowych oraz zapewnią dodatkowe działania promocyjne, które pozwolą dotrzeć z komunikatem do szerokiej liczby odbiorców.

Marketing internetowy i tradycyjny

Nasze doświadczenie pozwala nam doradzać również w zakresie innych form promocji. Przygotowujemy materiały marketingowe i PR, banery w sieciach partnerskich czy reklamę w mediach tradycyjnych. Projektujemy i drukujemy wizytówki, ulotki, broszury, dokumenty i koperty firmowe, foldery oraz plakaty i bilboardy. Zapewniamy również obsługę wydarzeń i akcji marketingowych.

ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Czy strona internetowa ma wpływ na wizerunek firmy?

Stworzenie profesjonalnej strony internetowej dla firmy jest niezwykle istotne. Nowo powstała witryna jest podstawową formą przedstawienia biznesu w Internecie. Ma ona wpływ na relacje z klientem oraz umożliwia błyskawiczne zapoznanie się z asortymentem produktów. Stworzona strona www pozwala także obniżyć koszty związane z tradycyjną reklamą i ułatwia dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej. Dodatkowo dzięki swojej formie pozwala zawrzeć wszystkie potrzebne informacje. Stworzona strona internetowa łączy w sobie również różne media. Nie tylko pozwala na publikację wszelakich zdjęć i filmów, ale także wchodzi z interakcję z klientem. Dobrze przygotowana witryna wpływa także na naszą pozycję w wyszukiwarce, dzięki czemu zwiększamy swoją widoczność w sieci i docieramy do większej ilości potencjalnych klientów. Profesjonalna witryna internetowa pomoże również w szybkim i skutecznym przepływie informacji, przez co kontakt osobisty nie jest już tak bardzo konieczny. Stworzenie dobrej strony www ułatwi także dostrzeżenie małych przedsiębiorstw przez potencjalnego klienta. Warto zwrócić uwagę, że coraz więcej firm wykorzystuje sieć do promowania swojej marki, a niektóre z nich skupiają się tylko na tym. Nie mniej jednak należy pamiętać, że stworzona strona internetowa będzie jednym z fundamentów rozwoju biznesu.

Co to jest hosting i czy jest on konieczny do uruchomienia strony internetowej?

Hosting jest niezbędny do funkcjonowania witryny www. Stworzona strona internetowa może działać jedynie wtedy, gdy jest obsługiwana przez serwer. Hosting polega na udostępnieniu miejsca na serwerze u wybranego przez nas dostawcy usług internetowych. Użycza nam on określonej przestrzeni dyskowej, potrzebnej do korzystania z niej w przyszłości, zakładając jej długoterminowe użytkowanie. Musi być ona na tyle duża, by pomieścić maksymalną liczbę danych, jaką chcemy przesyłać poprzez łącza serwerowni oraz by sprostać najwyższym jej obciążeniom. Usługodawca nadzoruje prawidłowe działanie swoich dysków, tak aby połączenia z serwerem odbywały się bez zakłóceń. Ważny jest tu tak zwany uptime, czyli bezawaryjny czas działania serwera. Powinien on wynosić 99%- w tylu procentach, przez określoną ilość czasu, strona ma wyświetlać się prawidłowo. W zależności od tego, jak bardzo skomplikowana będzie strona www, należy wybrać hosting obsługujący wybrane przez nas technologie. Hosting udostępnia również określoną przestrzeń dyskową, dopasowanie jej zależy od tego, co zamierzasz umieszczać na stworzonej stronie internetowej. Prosta witryna bazująca głównie na treści, ma mniejsze wymagania niż ta, na której planujesz umieszczać np. dużo zdjęć lub inne dodatkowe multimedia. Istotny jest również transfer, czyli ilość danych, które przesyłamy z serwera do internautów. Jego wielkość również zależy od obciążenia, jakie generuje Twoja strona.

Co to jest domena i czy jest ona konieczna do uruchomienia strony internetowej?

Posiadanie domeny, podobnie jak hostingu, jest konieczne do uruchomienia strony internetowej. To nic innego jak podstawa Twojej wirtualnej tożsamości. Domena to adres internetowy, który wpisuje użytkownik, by otworzyć pożądaną stronę www. Składa się ona z dwóch części. Pierwsza z nich to tak zwana nazwa główna, którą przeważnie tworzy nazwa firmy, organizacji, czy też działalność, jaką dane przedsiębiorstwo wykonuje. Druga część domeny to tzw. rozszerzenie, odgórnie ustalone, wybierane przez nas spośród dostępnych opcji. Wśród domen możemy wyróżnić te najwyższego, drugiego oraz najniższego poziomu. Pierwsze z nich (TLD- Top Level Domain), dzielimy na funkcjonalne, np. .com, .edu, .gov oraz narodowe: .pl, .de. Domeny drugiego poziomu, niżej w hierarchii znajdują się na lewo od kropki poprzedzającej domeny pierwszego rzędu, np. e-lan.pl lub com.pl. Ostanie, najniższe poziomem są te, których struktura rozwija się analogicznie na lewo od domeny o wyższym poziomie, przykładowo: blog.e-lan.pl Można więc śmiało stwierdzić, że stworzenie strony www nieodłącznie wiąże się z domeną. Dlatego warto przemyśleć jej przyszłą nazwę, ponieważ zależy od niej również częstotliwość odwiedzania naszej wizytówki w sieci. Adres naszej witryny powinien zapadać w pamięć, a także kojarzyć się bezpośrednio z naszą marką lub działalnością, aby potencjalni klienci i odwiedzający, mogli łatwo znaleźć naszą firmę w Internecie.

Co to jest responsywna wersja strony internetowej?

W dobie obecnego postępu mediów nie wystarczy już stworzenie strony internetowej, która będzie poprawnie wyświetlana na desktopie: przez komputery stacjonarne, czy też różnego rodzaju laptopy i notebooki. Coraz więcej użytkowników przegląda bowiem Internet mobilnie, czyli za pomocą telefonów komórkowych i smartfonów, niektórzy natomiast za pośrednictwem inteligentnych telewizorów lub rzutników. Każdy właściciel strony www powinien posiadać zatem jej responsywną wersję, której stworzenie polega właśnie na dopasowaniu witryny do urządzeń przenośnych i ekranów o różnych rozmiarach. Wersja responsywna dopasowuje się do rozdzielczości ekranu, przez co zmienia się jej wygląd, nawigacja, czy ułożenie elementów, jednak adres url pozostaje ten sam. Dzieje się tak niezależnie od tego czy stworzoną stronę www oglądamy na smartfonie, czy na dużym ekranie. Niektóre rozwiązania, szczególnie na urządzenia mobilne, wymagają stworzenia całkiem nowej wersji strony, ze względu na ograniczoną przestrzeń do wyświetlania treści. Dzięki temu dostosowują się one pod intuicyjne korzystanie z urządzeń na ekranie dotykowym. Pod względem technicznym możemy więc mówić o tej samej stronie internetowej, której sposób wyświetlenia dopasowuje się do urządzenia, z jakiego zostaje uruchomiona.

Jak długo trwa stworzenie strony internetowej?

Ilość czasu, jaki należy poświęcić na stworzenie strony internetowej, zależy przede wszystkim od wizji klienta i tego, jak bardzo skomplikowana ma być przyszła witryna. Oczywiście każda firma, także nasza, posiada gotowe szablony stron internetowych, które można wykorzystać podczas procesu tworzenia nowej strony www. Jeśli jednak szukasz czegoś bardziej skomplikowanego i oryginalnego, musisz uzbroić się w cierpliwość. Na stworzenie dobrej, profesjonalnej strony internetowej należy poświecić kilkanaście dni, a nawet tygodni. Tylko wtedy będzie ona wykonana na wysokim poziomie, zarówno pod względem wizualnym, jak i funkcjonalnym. Stworzenie atrakcyjnej strony internetowej wymaga zaangażowania kilku osób z różnymi umiejętnościami oraz licznych konsultacji z klientem, tak aby napisana strona www spełniała jego wymagania i odpowiadała na wszystkie jego potrzeby. W dużej mierze właśnie ten ostatni czynnik decyduje o długości całego procesu.

Jakie informacje są potrzebne do wyceny strony internetowej?

Na cenę wykonania strony internetowej wpływ ma wiele czynników. Wśród nich znajduje się to, jaką funkcję ma spełniać witryna. Cena stworzonej strony www zależy od tego, czy ma to być "wizytówka" firmy, prosty blog, sklep internetowy, rozbudowany portal B2B, czy też skomplikowany portal informacyjno-ogłoszeniowy. Na wartość witryny ma także wpływ grafika oraz efekty wizualne. Istotne jest to, czy stworzona strona internetowa skorzysta z gotowych, podstawowych wzorców, czy ma zawierać efekty wizualne, tworzone w najnowocześniejszych technologiach, takich jak JavaScript lub HTML5. Wpływ na cenę ma także ilość treści podstron, liczba unikalnych widoków strony, a także rodzaj projektu graficznego. Gotowy szablon wyjdzie znacznie taniej niż opracowanie unikalnego layoutu strony. Podczas tworzenia strony internetowej na cenę wpływa również opracowanie dodatkowych funkcjonalności witryny typu: intuicyjność użytkowania, wbudowana wyszukiwarka czy formularz kontaktowy.

Czy wykonanie strony to koszt jednorazowy, czy konieczne jest ponoszenie jakichś cyklicznych opłat?

Przy tworzeniu strony internetowej musimy liczyć się zarówno z kosztami jednorazowymi, jak i cyklicznymi. Jeśli chodzi o te pierwsze, to w ich skład wchodzi projekt graficzny oraz samo stworzenie strony www (kodowanie). Koszty będą tu zależne od funkcjonalności portalu, poziomu zaawansowania prac oraz ilości czasu poświęconego na ich wykonanie. Natomiast jeśli chodzi o opłaty cykliczne, jakie będziemy ponosić po stworzeniu strony internetowej, to należy wymienić tutaj kilka z nich. Przede wszystkim trzeba opłacać serwer hostingowy, czyli miejsce naszego portalu w Internecie. Cena zależna jest tutaj od obszaru danych, który oferuje konkretny serwer oraz limitu transferu informacji, jaki możemy wykorzystać. Kolejna kwestia to domena internetowa, czyli nazwa stworzonej strony internetowej, po wpisaniu której w przeglądarce wyświetli się Twój portal. Tutaj cena zależna jest dostępności nazwy domeny oraz od jej końcówki, na przykład: pl., com., etc. Ostatnią rzeczą jest pozycjonowanie strony, czyli praca nad podnoszeniem miejsca Twojej witryny w wyszukiwarce internetowej. Ważne jest to, by stworzona strona www wyświetlała się na jak najwyższej pozycji, gdyż zdecydowana większość użytkowników sieci skupia swoją uwagę tylko na pierwszej stronie wyników. Zadania, które wchodzą w skład cyklicznych kosztów warto powierzyć specjalistom, którzy zapewnią poprawne funkcjonowanie strony i pomogą reklamować ją w Internecie.

Czy proces utworzenia strony internetowej można przeprowadzić zdalnie czy konieczne jest spotkanie?

Podczas tworzenia strony internetowej najważniejsze jest jasne przedstawienie swoich oczekiwań. Na samym początku należy określić, czemu ma służyć dana witryna oraz jak duże koszty finansowe chcemy w nią zainwestować. Dokładne ustalenie szczegółów na samym początku, znacznie ułatwi późniejszą pracę osobom, które będą tworzyć Twoją stronę www i pozwoli zaoszczędzić czas na późniejszym poprawianiu strony. Spotkania nie są konieczne, jest to jednak najlepsza forma współpracy przy wyznaczeniu założeń projektu i późniejszym ustalaniu szczegółów. Jednak jeśli nie dysponujesz wystarczającą ilością czasu, możesz skontaktować się z nami mailowo, telefonicznie lub umówić się na wideokonferencję. Nasz zespół dopilnuje, by powierzone zadania zostały wykonane precyzyjnie i z jak największą dbałością o szczegóły. Każdą wątpliwość czy nowy pomysł konsultujemy z klientem, aby dostarczyć stronę zgodną z oczekiwaniami, z której obie strony będą w pełni zadowolone.

Dlaczego tania strona internetowa nie zawsze jest dobrym rozwiązaniem?

W sieci można znaleźć wiele gotowych, schematycznych wzorów do wykorzystania przy tworzeniu strony internetowej. Mimo, że kuszą one niską ceną lub też w ogóle są bezpłatne, lepiej unikać takiego rozwiązania. Opcje te mogą być co najwyżej wykorzystywane przy prowadzeniu małej, prywatnej strony. Jeśli myślimy o stworzeniu profesjonalnej strony internetowej, która będzie przecież świadczyć o nas lub naszej firmie, warto zainwestować i zlecić taką pracę profesjonalistom. Dzięki temu unikniesz słabej jakości, która przynosi więcej szkód niż pożytku, a zamiast tego uzyskasz profesjonalny projekt witryny, którą będziesz chciał się pochwalić. Dodatkowo w każdej chwili będzie można wprowadzić do niego poprawki lub rozbudować go o nowe funkcjonalności. Nasz zespół ma bogate doświadczenie i dobrze wie, na jakich aspektach strony warto skupić się, by nowo stworzona witryna szybko stała się rozpoznawalnym miejscem w sieci. Jesteśmy zawsze otwarci na Twoje propozycje, sugestie i pomysły. Pracownicy naszej firmy kompleksowo zajmą się stworzeniem strony www, zaczynając od analizy Twoich potrzeb, a na reklamie internetowej kończąc.

Czy tworzenie stron internetowych jest trudne?

Tworzenie stron internetowych nie jest aż tak bardzo trudne, jakby się to mogło wydawać. Obecnie kwestia ta jest już dużo łatwiejsza, niż jak miało to miejsce jeszcze kilka lat temu. W sieci dostępnych jest mnóstwo porad, które mają ułatwić tworzenie stron internetowych. Jednak by zaprojektować dobrą stronę www potrzeba do tego odpowiednich umiejętności. Konieczne jest również doświadczenie, które nabywa się podczas wielomiesięcznej, a nawet wieloletniej pracy przy tworzeniu stron i rozwiązań internetowych. Nasi pracownicy specjalizują się właśnie w tym się specjalizują. Dzięki ich pomocy Wasza strona stanie się wizytówką w sieci, a to z pewnością ułatwi dalszą współpracę z kolejnymi firmami w przyszłości oraz pozwoli na pozyskanie nowych klientów. Warto więc oddać tworzenie profesjonalnych stron internetowych fachowcom. Nasi specjaliści zajmą się tym kompleksowo.

Dlaczego mam zlecać wykonanie strony w agencji?

Jeśli zamierzasz stworzyć prostą, niewymagającą stronę internetową, czy też chcesz zacząć prowadzić bloga, powinieneś sam poradzić sobie z ich skonstruowaniem i późniejszą obsługą. Nie musisz znać zasad pisania pod tzw. SEO, języka programowania, czy też wyspecjalizowanych programów graficznych. Jeśli jednak zależy Ci na stworzeniu profesjonalnej strony internetowej o zaawansowanej konstrukcji, warto oddać to zadanie w ręce specjalistów. Nasz zespół posiada bogatą wiedzę z zakresu programowania, makietowania stron i UX, wprowadzania różnego rodzaju aplikacji, czy też najnowszych rozwiązań technologicznych. Dodatkowo strona www zostanie zaprojektowania przez doświadczonego grafika, wraz ze stworzeniem i kodowaniem wersji responsywnej. Chodzi tu o poprawność jej wyświetlania m .in. na urządzeniach mobilnych, tak bardzo dziś popularnych, z których każdego dnia korzystają miliony osób. Rzadko zdarza się, by jedna osoba potrafiła perfekcyjnie zająć się tymi wszystkimi rzeczami podczas tworzenia profesjonalnej strony internetowej. Dlatego polecamy oddać to zadanie zespołowi specjalistów.

Jak odszukać wolną domenę pod nową stronę internetową?

Znalezienie dobrej, wolnej domeny pod nową stronę www nie jest łatwym zadaniem. W świecie dzisiejszych mediów tworzenie stron internetowych jest na tyle powszechne i dzieje się na tak dużą skalę, że adresy, które jeszcze chwilę temu były dostępne, bardzo szybko znikają. Dobry adres, pod którym zostanie stworzona strona internetowa, powinien szybko i na długo zapadać w pamięć odbiorców, co pozwoli także zwiększać jego zasięg oraz rozwijać samą domenę. Dzięki temu internauci będą mogli łatwiej odnaleźć założoną stronę www. Niewłaściwy, skomplikowany, czy też niezapadający w pamięć adres z pewnością zmniejszy możliwość wyszukania domeny, a tym samym zmniejszy dochody z jej prowadzenia. Wydawać by się mogło, że przy tworzeniu strony internetowej związanej z konkretną kategorią, wszystkie nazwy, które przychodzą nam na myśl, są już zajęte. Tak jednak nie jest. Istnieją poszukiwacze, specjalizujący się w wyszukiwaniu wolnych domen, które zostaną przypisane pod nowo stworzone profesjonalne strony internetowe. Warto więc to właśnie im powierzyć to zadanie, by w przyszłości czerpać maksymalne korzyści ze swojej strony www.

Jak dobrze wybrać agencję interaktywną do wykonania strony internetowej?

Wybór odpowiedniej agencji interaktywnej, przy tworzeniu strony internetowej, jest niezwykle istotny. Na rynku dostępnych jest wiele różnych firm. By zdecydować się na najlepszą, warto zwrócić uwagę na kilka czynników. Po pierwsze istotnym wyznacznikiem jest staż pracy w branży. Firma, która ma kilkuletnie doświadczenie przy tworzeniu stron www, sprawdzi się z pewnością lepiej, niż nowicjusz. Równie istotna jest także ilość i jakość wykonanych przez nią projektów. Portfolio każdej agencji powinno być dostępne na jej stronie internetowej, tak by każdy potencjalny klient mógł mieć do niego wgląd. Właśnie na jego podstawie można sprawdzić, czym do tej pory zajmowała się dana firma i jak bardzo złożone były to przedsięwzięcia. Kolejną ważną kwestią są opinie klientów. One również powinny nas zainteresować przy wyborze agencji, której powierzymy stworzenie profesjonalnej strony internetowej. Jeśli zleceniobiorca posiada przychylne oceny, możemy śmiało powierzyć mu projekt - unikajmy tym samym tych, którzy zebrali negatywne noty lub w sieci brak o nich jakichkolwiek informacji. Warto również dowiedzieć się, czy agencja, która nas interesuje, wykonuje dodatkowe usługi, jak na przykład pozycjonowanie, które później mogą przydać się przy promocji strony.

Ile czasu wsparcia technicznego otrzymuję na moją stronę internetową?

Praca nad stworzeniem strony internetowej dla klienta nie kończy się na podjęciu wykonania oraz uruchomieniu zrealizowanego projektu. Firma powinna również dostarczać zleceniodawcy rozwiązania umożliwiające późniejsze modyfikacje gotowego już projektu. Jeżeli klient po stworzeniu profesjonalnej strony www potrzebuje także pomocy w jej prowadzeniu, rozbudowie lub aktualizacji, należy mu to umożliwić. Nasza firma oferuje 12 miesięcy wsparcia technicznego i opieki gwarancyjnej, których koszt wliczony jest we wcześniejszą, uzgodnioną przez obie strony stawkę przy podpisywaniu umowy. Gwarantuje to pomoc serwisową, jeśli klient znajdzie na swej witrynie błąd lub po odebraniu jej przez zamawiającego nie będzie zgodna z wcześniejszymi ustaleniami. Firma zapewnia również, że w razie powstałej usterki, dokładnie sprawdzi stronę oraz rozwiąże zaistniały problem.

W jakich technologiach tworzone są strony internetowe?

Technologii, w jakich tworzy się strony internetowe jest kilka, warto więc skupić się na tych najpopularniejszych. Do nich z pewnością należy HTML, czyli język znaczników, poprzez który opisuje się strukturę informacji zawartych wewnątrz witryny. Przeglądana przez użytkownika strona internetowa, to interpretacja kodu przez przeglądarkę. Obecnie pracujemy w języku HTML5, czyli najbardziej aktualnej wersji. Kolejną technologią, w jakiej tworzone są witryny, jest CSS. Kaskadowe arkusze stylów, które definiują wygląd strony, są listą reguł opisujących w jaki sposób wyświetlane będą elementy HTML. CSS ma również oddzielić warstwę prezentacji od struktury dokumentu, co ułatwia tworzenie i modyfikację serwisów internetowych. Dzięki temu można zmienić wygląd elementów bez ingerencji w kod strony. Następną popularną technologią jest język PHP służący do tworzenia skryptów po stronie serwera www. Pozwala on także na programowanie samodzielnych aplikacji i graficznych interfejsów oraz współpracuje z wieloma źródłami danych jak np. z dokumentami XML. Równie popularną technologią jest Java Script, którą wykorzystuje się najczęściej do pisania skryptów mających zapewnić interaktywność na stronie www. W tym języku można także pisać aplikacje. Warto dodać, że nasza agencja przy tworzeniu stron internetowych korzysta ze wszystkich wspomnianych wcześniej technologii.

W jaki sposób będę mógł zarządzać stroną internetową?

Stworzona strona internetowa dla Twojej firmy, po ukończeniu nad nią prac, podlega już bezpośrednio Tobie. Możesz w każdej chwili ingerować w jej treści, które zostały tam zawarte. Zostanie do niej dołączony autorski system CMS lub CMS Wordpress, dzięki którym będziesz mógł w prosty sposób zarządzać swoją nową witryną. Systemy te pozwalają na wygodne i intuicyjne dodawanie nowych lub edytowanie już zamieszczonych tekstów oraz grafik. Dzięki załączonemu do stworzonej strony internetowej systemowi będziesz mógł również zmieniać podstrony czy dołączać kody śledzenia do statystyk, na przykład do Google Analytics. Wszystkie czynności i zmiany jakie wykonasz na swojej witrynie, będą widoczne po jej odświeżeniu. Praca nad rozwojem stworzonej strony internetowej, regularne dodawanie na nią nowych treści, czy zdjęć, jest bardzo ważne. Potencjalni klienci, śledzący Twoją witrynę chcą wiedzieć, czy Twoja firma się rozwija i czy to właśnie Tobie powinni zaufać w kwestiach biznesowych. Warto więc zarządzać stroną regularnie oraz umieszczać na niej wszystkie nowinki związane z Twoją działalnością.

Jak dobrze wybrać agencję interaktywną do wykonania strony internetowej?

Wybór odpowiedniej agencji interaktywnej, przy tworzeniu strony internetowej, jest niezwykle istotny. Na rynku dostępnych jest wiele różnych firm. By zdecydować się na najlepszą, warto zwrócić uwagę na kilka czynników. Po pierwsze istotnym wyznacznikiem jest staż pracy w branży. Firma, która ma kilkuletnie doświadczenie przy tworzeniu stron www, sprawdzi się z pewnością lepiej, niż nowicjusz. Równie istotna jest także ilość i jakość wykonanych przez nią projektów. Portfolio każdej agencji powinno być dostępne na jej stronie internetowej, tak by każdy potencjalny klient mógł mieć do niego wgląd. Właśnie na jego podstawie można sprawdzić, czym do tej pory zajmowała się dana firma i jak bardzo złożone były to przedsięwzięcia. Kolejną ważną kwestią są opinie klientów. One również powinny nas zainteresować przy wyborze agencji, której powierzymy stworzenie profesjonalnej strony internetowej. Jeśli zleceniobiorca posiada przychylne oceny, możemy śmiało powierzyć mu projekt - unikajmy tym samym tych, którzy zebrali negatywne noty lub w sieci brak o nich jakichkolwiek informacji. Warto również dowiedzieć się, czy agencja, która nas interesuje, wykonuje dodatkowe usługi, jak na przykład pozycjonowanie, które później mogą przydać się przy promocji strony.

Czy szybkość ładowania strony internetowej ma znaczenie?

Prędkość, z jaką ładuje się stworzona strona internetowa to dużo ważniejsza kwestia, niż mogłoby się na początku wydawać. W tym momencie jest to jeden z bardziej istotnych czynników, od którego zależy m.in. pozycjonowanie naszej witryny w wyszukiwarce Google. Strony długo się wczytujące, osiągają dużo gorszą pozycję w wyszukiwarce. Stworzona strona www powinna szybko ładować się na każdym urządzeniu, na którym jest aktualnie wyświetlana. Jej sprawne wyświetlanie stanowi także o profesjonalizmie naszej marki. Warto zwrócić uwagę również na to, że prędkość, z jaką uruchamia się stworzona strona internetowa, ma też wpływ na zaangażowanie użytkowników. Zbyt długie oczekiwanie na wyświetlenie witryny może skutecznie zniechęcić potencjalnego klienta do zapoznania się z naszą ofertą. Strona internetowa powinna ładować się nie dłużej niż 3-4 sekundy. Jeśli w tym czasie strona nie będzie w pełni wyświetlona, istnieje bardzo duża szansa na opuszczenie jej przez użytkownika.

Jak mogę reklamować moją stronę internetową w Internecie?

Sposobów na reklamowanie stworzonej strony internetowej jest wiele. Przede wszystkim warto skupić się na pozycjonowaniu witryny w wyszukiwarce Google. Użytkownicy Internetu przeważnie klikają te linki, które wyświetlają się tam w pierwszej kolejności, ale nie są reklamami (z kampanii Google AdWords). Warto więc zadbać o to, by na wyszukiwanie po najważniejszych hasłach, nasza strona znalazła się na samej górze. Można także skorzystać z płatnej reklamy - najprościej będzie użyć Google AdWords, gdzie już w kilka minut możemy uruchomić promocję witryny. W tym wypadku to reklamodawca ustala maksymalny koszt za kliknięcie linku oraz dzienny budżet, jaki chce przeznaczyć na reklamę. Można również promować stworzoną stronę www dzięki tzw. reklamie kontekstowej, która w formie banneru wyświetlać się będzie na popularnych portalach, jak np. Onet. Dobrym pomysłem są także programy partnerskie, polegające na tym, że stworzona strona internetowa wyświetlana jest w wybranych przez nas serwisach. Wybierając je, należy kierować się podobną tematyką, co nasza witryna. Kolejnym sposobem na promowanie marki są katalogi branżowe, w których umieszczamy dane naszej strony internetowej oraz opis naszej działalności Można również pokusić się o napisanie artykułu sponsorowanego, który także pomoże zareklamować naszą markę w Internecie oraz użyć jednego z popularnych mediów społecznościowych, jak na przykład Facebook. Pracujący w naszej agencji specjaliści potrafią wykorzystać do maksimum wspomniane wyżej kanały reklamowe, dzięki czemu pomogą wypromować Twoją markę od podstaw lub zwiększyć jej dotychczasowy zasięg.

Dlaczego mam wykonać stronę internetową właśnie w agencji Offon?

Nasza firma posiada dwunastoletnie doświadczenie w budowaniu wizerunku innych marek w Internecie. Swoją ofertę kierujemy zarówno do małych przedsiębiorstw, które dopiero zaczynają swoją przygodę w sieci i dysponują niewielkim budżetem, jak i średnich spółek, chcących wprowadzić na rynek nowy produkt. Jesteśmy połączeniem dojrzałej agencji, oferującej jednocześnie usługi w przystępnych cenach. W Offon pracują specjaliści, którzy kompleksowo zajmą się stworzeniem profesjonalnej strony internetowej. Wysoką jakość wykonanego zadania gwarantujemy poprzez wykorzystanie optymalnych technologii oraz szerokiej bazy gotowych rozwiązań, takich jak szablony, czy wtyczki, które zostaną indywidualnie dopasowane do Twoich oczekiwań. Warto wybrać Offon, by przekonać się, że Twoje oczekiwania zostaną spełnione, a marka znajdzie się w dobrych, sprawdzonych rękach. Tym bardziej, jeśli chcesz w krótkim czasie i niedużym budżecie wykonać profesjonalną stronę internetową dla Twojej firmy.

Czy wygląd strony internetowej ma znaczenie?

Wygląd oraz rozłożenie informacji na Twojej stronie internetowej ma bardzo duże znaczenie. Witryna powinna prezentować wszystkie informacje na temat naszej firmy oraz opisywać zadania, jakimi się ona zajmuje. Całość musi być przedstawiona w przejrzysty sposób, tak by osoby, które ją odwiedzają mogły łatwo się po niej poruszać i w prosty sposób odszukać interesujące ich informacje. Należy pamiętać, że profesjonalna strona internetowa jest obecnie jedną z najpopularniejszych form prezentacji firmy, gdyż coraz więcej osób szuka informacji właśnie w Internecie. Podstawowymi zadaniami Twojej strony internetowej jest prezentacja oferty firmy oraz przyciągnięcie nowych klientów. Warto więc powierzyć te zadania specjalistom, gdyż to właśnie oni będą wiedzieć najlepiej jak pomóc Twojej firmie w osiągnięciu sukcesu w Internecie.
Otrzymaj darmową wycenę
i zacznij z nami swój projekt!
offon - kontakt
Maria Rosiek
Account Manager
tel: 530 004 004

Wyślij wiadomość

Zobacz także
Sprawdź naszą ofertę Sprawdź jeszcze raz
naszą ofertę!
Zobacz nasze realizacje Zobacz nasze
realizacje
Przeczytaj o nas Albo przeczytaj
o nas