Łączymy offline z online Darmowa wycena

E-commerce

E-commerce czyli handel elektroniczny. Głównym celem handlu w Internecie jest sprzedaż usług i produktów firmy. Najważniejszym narzędziem e-commerce jest sklep internetowy, który prezentuje ofertę firmy oraz pozwala na zawarcie transakcji. Ważne jest zatem nie tylko samo zaprezentowanie oferty, ale przedstawienie jej w taki sposób, aby klient dokonał zakupu. W naszych artykułach dowiesz się jak promować sklep internetowy, na co zwrócić uwagę podczas tworzenia sklepu, jak zwiększyć sprzedaż i jak poprawić zaufanie klientów do Twojego sklepu internetowego.

Przewodnik po skutecznym wyprzedawaniu towarów

W okresie poświątecznym zmagamy się z wieloma utrapieniami. Są nimi dodatkowe kilogramy, zmęczenie licznymi wizytami u rodziny, nietrafione prezenty oraz coś, co niezmiennie spędza sen z powiek posiadaczom sklepu internetowego – wyprzedawanie towarów online.

Tworzenie sklepu internetowego, który sprzedaje

Dziś, aby sprostać wymaganiom najbardziej wybrednych konsumentów, firmy handlowe nie mogą poprzestawać tylko na prowadzeniu sklepów stacjonarnych – choćby nawet najlepiej prowadzonych i wyposażonych.