Łączymy offline z online Darmowa wycena

Copywriting, czyli magia słowa

Copywriting czyli magia słowa

Zawód copywritera od ledwie zauważalnego stał się jednym z kluczowych w tworzeniu spójnych treści internetowych. Co za tym idzie, każdy sprzedawca czy firma posiadająca własną stronę www powinna rozglądnąć się za copywriterem dysponującym dobrym piórem – lub klawiaturą. Co właściwie może zdziałać dobry tekst?

Odpowiedź jest prosta. Będzie on nie tylko kręgosłupem całej strony internetowej, ale także czynnikiem decydującym o tym, czy klient w ogóle ją znajdzie… Zapraszamy do świata magii copywritingu.

Copywriting to lepsza sprzedaż

Copywriting to lepsza sprzedaż

Ta prosta sztuczka polegająca na zabawie słowem, copywriting, potrafi naprawdę wpłynąć na sprzedaż, rzecz jasna w pozytywny sposób. W zależności od branży, w jakiej znajduje się dane przedsiębiorstwo lub sprzedawca i jego strona internetowa, copywriter dobierze odpowiednie słownictwo i preferencyjne sformułowania, które spodobają się odbiorcy. Z kolei takie działanie zwiększa prawdopodobieństwo kliknięcia przycisku „kupuję” – a przecież właśnie o to nam chodzi, prawda?

Copywriting to lepsze SEO

Copywriting to lepsze SEO

Tajemnicze SEO to nic innego, jak optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (ang. Search Engine Optimization). Copywriting zna się z SEO bardzo dobrze, dlatego każdy szanujący się copywriter zrobi wszystko, aby tworzone przez niego treści były jak najbardziej zoptymalizowane i zawierały odpowiednie słowa kluczowe. Dzięki temu twoja strona internetowa uplasuje się wysoko w wynikach wyszukiwań i trafi na nią większa liczba potencjalnych klientów. Dobre pozycjonowanie to absolutny must-have każdego przedsiębiorcy z własną stroną internetową, a copywriting odgrywa tutaj rolę agenta do zadań specjalnych.

Copywriting to lepszy wizerunek

Copywriting to lepszy wizerunek

Czy zdarzyło ci się kiedyś odwiedzić stronę internetową, stwierdzić, że treści na niej publikowane zawierają błędy, są niestarannie napisane, wprowadzają klienta w błąd, a mimo to dojść do wniosku, że „kurczę, ta strona jest naprawdę super! Na pewno wrócę tutaj nie raz”? Nie? Otóż to. Słabe treści równają się słabemu wizerunkowi i reputacji spadającej na łeb na szyję. Dobry copywriting jest inwestycją w budowanie wizerunku firmy… a to zdecydowanie popłaca. W końcu jaki sklep, taki copywriting.

Copywriting to większe zaufanie

Copywriting to większe zaufanie

Idąc powyższym tropem, poprawne, staranne treści budzą w odbiorcy najzwyklejsze na świecie zaufanie. To szczególnie istotne w przypadku witryny www, ponieważ klient polega tylko na tym, co widzi – i czyta. Copywriting tworzy na twojej stronie internetowej fundamenty pod rosnące zaufanie i dobrą opinię tych, którzy już na nią trafili. Możemy do woli testować nowoczesne sposoby reklamy, lecz nic nie działa tak skutecznie, jak stara dobra poczta pantoflowa. Dobry copywriting zmotywuje twoich klientów do szepnięcia niejednego dobrego słowa. Za darmo.

Copywriting to większa rzetelność

Copywriting to większa rzetelność

Kto dba o treści umieszczane na stronie www? Przedsiębiorca, któremu zależy tylko na szybkiej sprzedaży produktów niskiej jakości? A może sprzedawca, chcący zbudować pewną identyfikację i markę na rynku oraz zdobyć stałych klientów? Ta druga opcja wydaje się być dużo logiczniejsza. Co więcej, w ten sposób myśli także statystyczny klient. Lubimy firmy, które dokładają wszelkich starań, aby stać się wiarygodnymi i postrzeganymi jako rzetelne. Klucza do sukcesu znów trzeba zacząć szukać u podstaw, a tam znajdziemy copywriting.

Copywriting to lepsza informacja

Copywriting to lepsza informacja

Copywriting to pierwsze źródło informacji dla klienta odwiedzającego twoją stronę internetową. To, co przeczyta, zadecyduje o tym, czy zostanie na stronie i zainteresuje się usługą lub produktem, czy ucieknie, gdzie pieprz rośnie. Na akuratność informacji składa się wiele elementów, takich jak poprawność językowa i merytoryczna tekstu, chwytliwość tytułu i nagłówków, dostosowanie stylu i języka do targetu. Nikt nie lubi niepełnych informacji, dlatego zadbanie o profesjonalny copywriting – treści na stronę, to sprawdzona droga do serca konsumenta.

Copywriting to sukces Twojej firmy

Copywriting to sukces Twojej firmy!

Powyższe argumenty już dawno powinny przekonać cię do tego, że dobry copywriting oznacza pierwszy krok w stronę sukcesu przedsiębiorstwa. Choć zwykle czyny liczą się bardziej niż słowa, w przypadku treści dostępnych online zasady są nieco inne. Najprostsza, a jednocześnie kluczowa ze wszystkich mówi, że copywriting znaczy sukces. Tym, którzy nie wierzą, radzimy przekonać się na własnych treściach. My doceniliśmy magię copywritingu, więc jeśli szukasz najlepszych copywriterów dla swojej strony internetowej, skontaktuj się z Offon – wiemy, jakie zaklęcie na nią rzucić.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *