Łączymy offline z online Darmowa wycena

Analityka internetowa

Analityka internetowa jest rodzajem procesu, który ma na celu znalezienie rozwiązań, które pomogą ulepszyć Twoją stronę lub sklep internetowy. Pierwszym elementem tego procesu jest zebranie danych z narzędzi analitycznych tj. Google Analytics czy KISSmetrics. Zebrane dane poddaje się analizie, a na jej podstawie wyciągane są wnioski i opracowywane zalecenia. Dzięki tym zaleceniom dowiesz się jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym, kiedy Twoi klienci wychodzą ze sklepu, jak wygląda ścieżka zakupowa czy też z jakiego kanału masz najwięcej wejść. Dzięki naszym artykułom poznasz odpowiedzi na te pytania i dowiesz się jak skutecznie wyciągać wnioski z zebranych danych analitycznych, które pomogą Ci ulepszyć stronę i sklep internetowy, aby zwiększać zainteresowanie użytkowników i sprzedawać więcej.

Google Analytics - przykład użycia

Moment, w którym sklep internetowy zaczyna działać i przyciągać pierwszych klientów, to tak naprawdę początek całkiem ciekawej przygody z jego ulepszaniem i modyfikowaniem, czyli tak zwaną analityką internetową.

Przewodnik po skutecznym wyprzedawaniu towarów

W okresie poświątecznym zmagamy się z wieloma utrapieniami. Są nimi dodatkowe kilogramy, zmęczenie licznymi wizytami u rodziny, nietrafione prezenty oraz coś, co niezmiennie spędza sen z powiek posiadaczom sklepu internetowego – wyprzedawanie towarów online.