Moment, w którym sklep internetowy zaczyna działać i przyciągać pierwszych klientów, to tak naprawdę początek całkiem ciekawej przygody z jego ulepszaniem i modyfikowaniem, czyli tak zwaną analityką internetową.
Analityka internetowa
Analityka internetowa jest rodzajem procesu, który ma na celu znalezienie rozwiązań, które pomogą ulepszyć Twoją stronę lub sklep internetowy. Pierwszym elementem tego procesu jest zebranie danych z narzędzi analitycznych tj. Google Analytics czy KISSmetrics. Zebrane dane poddaje się analizie, a na jej podstawie wyciągane są wnioski i opracowywane zalecenia. Dzięki tym zaleceniom dowiesz się jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym, kiedy Twoi klienci wychodzą ze sklepu, jak wygląda ścieżka zakupowa czy też z jakiego kanału masz najwięcej wejść. Dzięki naszym artykułom poznasz odpowiedzi na te pytania i dowiesz się jak skutecznie wyciągać wnioski z zebranych danych analitycznych, które pomogą Ci ulepszyć stronę i sklep internetowy, aby zwiększać zainteresowanie użytkowników i sprzedawać więcej.

W okresie poświątecznym zmagamy się z wieloma utrapieniami. Są nimi dodatkowe kilogramy, zmęczenie licznymi wizytami u rodziny, nietrafione prezenty oraz coś, co niezmiennie spędza sen z powiek posiadaczom sklepu internetowego – wyprzedawanie towarów online.
internetowe tylko z nami
- Czy warto stworzyć stronę internetową w kreatorze Wix?
- Strona firmowa WordPress – jakie są zalety i wady takiego rozwiązania?
- Inspirujące strony internetowe – ranking 2017
- Szybka strona internetowa, czyli dlaczego szybkość działania strony jest jednym z kluczowych czynników sukcesu?
- Strona firmowa w WordPressie to dobry pomysł!
- Responsywna strona internetowa – o co w tym chodzi?